Og sånn går no dagan …

Vente, vente …

Livet er ganske ensformig for tiden, men jeg får dagene til å gå egentlig. Jeg er flink til det. Kjeder meg lite, selv om det ikke akkurat er spesielt spennende det som foregår.  Men jeg er mye sliten. Orker ikke å følge opp med så mye fritidsaktivteter alltid, må innimellom ty til lettvinte middager og melder meg kanskje litt ut.  Dagsformen varierer en del uten at jeg helt kan finne ut hva som trigger nedeperioder.  Det kan være maten. Jeg har nylig blitt dårlig etter to middager. Kroppen vil kanskje ikke ha for mye proteiner? Kroppen får da influensasymptomer uten feberen. Jeg skal til legen igjen på tirsdag så da får jeg vel vite mer om hvor lite kapasitet som gjenstår. Jeg balanserer hele tiden mot et dialyse behov. Det er et mål å unngå det før transplantasjon. Legene er fremdeles optimistiske om at det kan gjennomføres før sommerferien dersom ting vi jobber med nå går i orden. Fingers crossed.  Men tiden går jo.  Kanskje det blir Oslosommer på meg …

Legg igjen en kommentar